piątek, 21 kwietnia 2017

PROMOCJA -49%/-55% ROSSMANN | CO UDAŁO MI SIĘ KUPIĆ

Szał promocji w rossmannie już trwa w dobre.

Dziś udało mi się upolować parę rzeczy, na które już od dawna spoglądałam. Jednak zanim zdecydowałam się na 100% zakup tych rzeczy przeczytałam o nich wiele opinii zarówno pozytywnych jak i negatywnych.

Postanowiłam je zakupić ponieważ nawet, gdy kosmetyk okaże się bublem, to za tak śmieszne ceny było warto.

Postawiłam głównie na tanie marki, ponieważ tanie nie znaczy złe, a czasem może nas bardzo zaskoczyć. :)

Jesteście ciekawi ? Zapraszam do dalszej części postu.






1. Podkład Maybelline Affinitone.
Cena regularna tego produktu wynosi 27,99 zł. Na promocji dostaniemy go za ok. 14 zł. 
Po dłuższym stosowaniu kremu BB postanowiłam przetestować jakiś podkład. Polowałam na Rimmel Stay Matte, ale jednak w moim rossmannie w ogóle od dłuższego czasu go już nie widziałam. Przyznam się, że sięgnęłam po ten podkład ze względu na to, że pani pracująca w sklepie zaczęła dostawiać jasne kolorki. :)


2. Pomadka matowa od Wibo Million Dollar Lips.
Cena regularna tego produktu wynosi 13,79 zł. NA promocji kupimy go za ok. 7-8 zł.
Matowe pomadki Golden Rose ostatnio skradły moje serce, więc postanowiłam dać szansę tym razem pomadce od wibo, bo czemu by nie ? :) Polowałam na kolorek nr. 6, ale niestety już go nie było. Także kolejna różowa pomadka wpadła do mojej kolekcji.


3. Róż od Lovely Natural Beauty Blusher.
Cena regularna wynosi 9,79 zł. Na promocji kupimy go za ok. 5 zł.
Swatche tych róży skradły moje serce. Nigdy nie byłam gotowa używać róży, jednakże czym jest cały makijaż bez różu ? :)


4. Rozświetlacz od Lovely Silver Higlighter.
Cena regularna wynosi 9,29 zł. Na promocji kupimy za ok. 4-5 zł.
Czytając opinie na blogach nie mogłam sobie odmówić go. Moja miłość do rozświetlaczy jest ogromna i warto coś nowego przetestować. Wybrałam ten kolorek, ponieważ wydawał mi się bardziej neutralny, ale kto wie czy kolor golden również niebawem nie zawita w mojej kosmetyczce. :)


5. Zestaw od Rimmel tusz + kredka w prezencie.
Cena regularna to 22,99 zł. Na promocji ok. 12 zł.
Ten tusz posiadałam już ze 4 lata temu, gdy zaczynałam przygodę z makijażem. Byłam ciekawa czy nadal jest tak dobry i czy spełni moje obecne oczekiwania. Za sam tusz zapłaciłabym identyczną cenę jak za ten zestaw. Uważam, że to był zdecydowanie lepszy wybór. :)



W kolejnych postach będą pojawiały się recenzje tych kosmetyków, także jeżeli jesteście ciekawi jak sprawdziły się one u mnie, to serdecznie zapraszam. :)

A wam co udało się kupić na promocji ? Może jest coś wartego mojej uwagi co przeoczyłam ? Piszcie śmiało, jestem bardzo ciekawa. :)

Miłego dnia ! :)

22 komentarze:

  1. Niestety ja nie mam nigdzie w pobliżu tego sklepu ;/ ale bardzo przydały by mi się nowe kosmetyki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zawsze zamówić przez ich stronę online (promocja też obowiązuje) z dostawą do domu :)

      Usuń
  2. ja byłam twarda - 3 lakiery, odzywka, cień i pomadka odchronna dla dziecka. Brawo ja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam ! ;) Ja niestety nie mam takiej silnej woli ;)

      Usuń
  3. Super rzeczy :) Osobiście nie skorzystam z promocji :) ale fajnie, że są organizowane :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/ - super konkurs

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo poluję na ten podkład, ale na razie nie kupowałam, bo dokańczam jeszcze stary z sephory. Jak kupię teraz, to tamtego nie zużyję do końca.. Ale jak jest -49% to chyba się opłaca. Dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mnóstwo podkładów (niedługo wpis będzie o nich), ale niestety są one ciężejsze więc tylko na specjalne okazje. :) Uważam, że bardzo się opłaca :) Nie ma za co :)

      Usuń
  5. Mnie niestety nie udało się dorwać Million Dollar Lips :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście wzięłam z półki ostatnią sztukę. :)

      Usuń
  6. Ja pasuje w tym roku ale rozświetlacz mam i bardzo lubię :) Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem maniaczką i musiałam cokolwiek kupić :) ja również :)

      Usuń
  7. Ja osobiście w tym roku nie kupiłam nic i nie wiem, czy pójdę czy nie. Niby potrzebuję nowe kosmetyki, ale są również inne wydatki i no :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, sama miałam taki dylemat, niestety kupiłam tylko tyle, ale nie tylko kosmetykami się przecież żyje :)

      Usuń
  8. Ja kupiłam kilka potrzebnych mi rzeczy, niestety nie dorwałam korektorów, bo nie było :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolektorami to u mnie też ciężko było :/.

      Obserwuję :)

      Usuń
  9. Ten rozświetlacz tez kupiłam i go uwuelobiam!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten podkład zamówiłam sobie przez aplikacje, bo w moim Rossmannie nie było już żadnego. Z wibo głównie używam cieni i jestem zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam również paletke z wibo i jestem zachwycona. :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy i pisania dla was :)