środa, 26 kwietnia 2017

MAYBELLINE AFFINITONE | -49%/-55% ROSSMANN

Cześć.
Dziś przychodzę do was z taką małą recenzją podkładu maybelline affinitone. Udało mi się go zakupić na promocji w rossmanie. 
Jak się sprawdza ? Czy był to dobry wybór ? Jeżeli chcecie się dowiedzieć, to zapraszam do dalszej części postu. 




Oceniać będę podkład o numerze 03 light sand beige. 
Podkład ten aplikowałam zmoczonym wcześniej beauty blenderem. 

1.Konsystencja podkładu.
Tak jak często bywa z podkładami w tubce posiadają one dosyć tępawą konsystencje. W tym przypadku byłam naprawdę w szoku. Po ustawieniu tubki z podkładem dozownikiem równolegle do wierzchu dłoni bez większego wysiłku podkład zaczął się praktycznie sam wylewać w tubki. Było to dla mnie zaskoczenie, ale i utrudnienie, bo jednak trzeba uważać, aby nie wziąć na dłoń zbyt dużej ilości. Wracając do konsystencji, to jest ona lejąca, łatwo się podkład aplikuje na twarzy.

2.Zapach.
Nie czułam dość intensywnego zapachu co jest dla mnie na plus, ponieważ nie lubię czuć perfumowanego zapachu kilka godzin. Zapach jest lekko wyczuwalny, przyjemny, nie chemiczny.

3.Krycie.
Krycie jest średnie, jednak można je zawsze budować. Podkład na pewno zakryje zaczerwienia skóry. Przy większych niedoskonałościach niestety niezbędne będzie użycie korektora/kamuflażu. 

4.Reakcja skóry na podkład.
Jestem posiadaczką cery mieszanej w stronę ze skłonnością do przesuszania się. Po kilku dniach intensywnego testowania mogę stwierdzić, że nie przesusza mi skóry, a wręcz lekko nawilża.

5.Wygląd na twarzy.
Podkład wygląda dość naturalnie. Nie robi efektu tzw. maski. Niestety ma dwa minusy, mianowicie potrafi czasem wejść w zmarszczki mimiczne oraz podkreśla suche skórki. 

6.Baza kolorystyczna.
Baza kolorystyczna wydaje mi się dostosowana do karnacji polek. Jest dość rozbudowana i pewnie większość z was znajdzie swój kolorek. (wrzucam wam swatche koloru 03 light sand beige)





Czy polecam ten podkład ?
Jak najbardziej. Sprawdzi się on na co dzień ze względu na lekką konsystencję. Nie jest on drogi, bo w regularnej cenie kosztuje ok.28-30 zł. Wydaje mi się, że jest on dość wydajny.


Używacie tego podkładu ? Jak wam się sprawdza ?
Miłego dnia !



Produkt nie jest sponsorowany, a opinia o nim jest moim prywatnym spostrzeżeniem. 

14 komentarzy:

  1. Kiedyś stosowałam ten podkład i byłam zadowolona dopóki nie zaczęłam używac innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często zmieniam podkłady, ale jednak mam tendencję do powracania do sprawdzonych kosmetykow :)

      Usuń
  2. Ja jeśli tylko mogę prefetuję paradowanie bez podkładu. Mam fajną cerę i nie chcę jej chować. Za to zawsze dbam o oprawę oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupowałam podklady Maybelline przez ładnych kilka lat, teraz zmieniłam markę, ale w sumie zawsze byłam Z nich zadowolona 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas zmieniam podkład i markę, aby twarz nie przyzwyczaiła się do jednego składu. :)

      Usuń
  4. Niestety nie spotkałam się z tym fluidem, widziałam go na promocji w rossmanie, ale stwierdziłam że wolę Rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kupić rimmel, ale niestety nie było już, także ten był w drugiej kolejności :)

      Usuń
  5. Nigdy nie używałam go, ale jestem ciekawa, jakby się sprawdził u mnie. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten podkład, sprawdza się u mnie znakomicie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam tego podkładu wg starej formuły .. był bardzo tandetny .. starszne robił plamy na twarzy nie tylko u mnie, ale i u moich koleżanek .. teraz nie mam serca, żeby dać mu drugą szanse .. strasznie mnie nie przekonuje .. ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę powiedzieć jak na osobę która od nie tak dawna obcuje z makijażem, że nie robi plam. :) Ładnie się wtapia w skórę i przede wszystkim nie oksyduje. :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy i pisania dla was :)